highfiveasien.blogg.se

Vi hare bra här vi!

3 veckors jubeleum!

Publicerad 2013-02-17 12:47:15 i Allmänt

 
Idag har vi varit pa resande fot i TRE veckor, vi ska vara borta TRE manader..
Den senaste veckan har bara sprungit forbi och det kanns som ett halv ar sedan jag stod pa bron i bollnas och vinkade hejda.
 
Vi har lyckats konstatera en del saker under resans gang, har ar tva av dem.
* Stina ar utan tvekan den som ALSKAR att bada mest av alla. helst ska det vara meter hoga vagor sa hela bikinin kanns som en sandlada.
"vill inte ni bada med mig gar jag till rummet ist!"
 
* Alla asiater verkar bada med kladerna pa, speciellt pa eftermiddagarna.. alla grabbar ser ut som vargarna (eller RAVARNA som nagan sa;) i twilight nar dom springer runt i baroverkropp, svart har och badar i jeans.
 
En sak till, pa alla hjartans dag sa vackte jag min underbara, snygga, bakfulla resekamrater med M&M pa sangen. hihi!
 
/Simone
det ni ser pa detta konstverk ar stina som ritat av Nha Trang saklart!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma I

Publicerad 2013-02-18 06:29:55

Ser helt underbart ut. Fin färg har ni oxå fått. Annat än oss blekfisar. Hälsn från ett vintrigt Växbo. Kram till Alla.

Postat av: S.

Publicerad 2013-02-18 19:04:42

Ni borde byta namn på bloggen till "saknad trio". Tre veckor känns som tre ÅR här hemma. Vem sa att det skulle gå fort?!
Vad bruna och fina(re) ni är!
Och när vi ändå håller på att konstaterar saker så har jag också två punkter att ta upp:
1. Årets melodifetival är ett skämt!
2. Min vardag är så mycket tråkigare utan er här!

Tack för mig... ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela